Reklamácia / Vrátenie / Výmena tovaru

 

V prípade, ak si želáte tovar, ktorý ste si objednali reklamovať / vrátiť alebo vymeniť za iný tovar je potrebné postupovať podľa nasledujúcich krokov.

1)    V prvom rade je potrebné prečítať:
-    v prípade vrátenia / výmeny tovaru - obchodné podmienky (najmä odstavec 8).

-    v prípade reklamácie – obchodné podmienky (najmä odstavec 7) – tieto informácie nájdete aj v sekcii REKLAMÁCIE.

2)    Ak boli podmienky pre reklamáciu / vrátenie / výmenu tovaru splnené, prosíme, (pre urýchlenie procesu) o vyplnenie reklamačného formulára.

3)    Reklamovaný tovar alebo tovar, ktorý si želáte vrátiť/vymeniť je potrebné zaslať na adresu predajne:
MAXMOTO SHOP
Slovenských dobrovoľníkov 1439
022 01 Čadca


4)    Tovar zasielajte bez dobierky s priloženým reklamačným formulárom a kópiou faktúry.

 

5)    Po doručení zásielky na adresu predajne Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.

 

V prípade, ak potrebujete poradiť ohľadom reklamácie, či možnosti vrátenia a výmeny tovaru, stačí nás kontaktovať na telefónnom čísle: 0948 541 858, prípadne na e-mailovej adrese: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.  - pre urýchlenie vyhľadávania si, prosím, pripravte číslo objednávky - ďakujeme.